niedziela, 17 lipca 2011

10 komentarze:

  1. putain, browar na przełęczy karkonoskiej.
    tego mi potrzeba!

    OdpowiedzUsuń
  2. witam
    Czyli nie polecasz tych butów Trezeta,bo ja mam chęć je kupić ale twoje rany mnie przeraziły...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty po tylu latach nadal obcierają. Po 20 min podejścia kończy się jak na załączonym obrazku.
    Żona ma ten sam model, tylko że damski i nie ma z nimi problemu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jednak kupiłem te buty i dla mnie są prawie idealne,przeszedłem wiele kilometrów w Karkonoszach i zero otarć itp.może to kwestia dobrania numeru,skarpet... .Cały ten blog to fajny pomysł ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba trafiłem na kiepski model. Do tego próbowałem różnych skarpet. Efekt zawsze ten sam.
      Miłego użytkowania...pozdrawiam

      Usuń
  6. Witam, chciałam zapytać czy coś się zmieniło w użytkowaniu dokładnie tego modelu butów? Nadal są odciski i "schodzenie na kolanach"? W moim przypadku mam dokładnie to samo, za to chłopak na nie nie narzeka... I zdziwiło mnie, że padła tu kwestia "model damki", gdyż w czasie naszego zakupu, pan sprzedający stwierdził, że to model uniwersalny... przyznam szczerze, że szkoda mi zwracać te buty, chociaż mam je już z dwa lata a w górach łącznie może z godzinę przez ten czas i non stop szukam "złotego środka" co z nimi zrobić, żeby z nich korzystać w pełni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, odnośnie butów nic się nie zmieniło. Obcierają pięty tak jak na początku. Próbowałem różnych patentów, jednak zawsze efekt był ten sam. Buty nadają się jedynie na zimę, kiedy chodzę po płaskim. W górach zawsze obcierają, Dla mnie jedynym ratunkiem jest śmietnik i zakup nowych butów. Buty żony też ją nieco obcierają , ale nie wiem czy jest to ten sam powód co u mnie.

      Usuń
    2. Ja bym powiedział ,odpowiedni numer,odpowiednie skarpety i sznurowadła odpowiednio dociągnięte. Ja nie narzekam na te buty, jedynie kolor nie jest mój wymarzony ...

      Usuń
    3. Skarpety odpowiednie, sznurowadła dociągnięte, a numer buta taki jak noszę zawsze. Z innymi butami nie mam problemów.

      Usuń

---

Wszystkie zdjęcia są własnością autora ©SF Maciej Kozubal