piątek, 18 listopada 2016

W końcu dotarła do mnie fotoksiążka zamówiona w firmie Saal Digital.

A teraz słów kilka o odczuciach.

6 listopada wysłałem projekt i zamówienie, a 14 książka była już u mnie. Sama produkcja poszła sprawnie i szybko z możliwością podglądu statusu zamówienia. Do tego sprawna przesyłka z Niemiec. Przesyłka dobrze zabezpieczona, książka osobno w folii, rachunek, wszystko na miejscu tak jak powinno być. Po rozpakowaniu pierwsze wrażenie bardzo pozytywne. Okładka z imitacji czarnej skóry, gustownie tak jak się spodziewałem. Ładny nadruk na okładce , więc pora otwierać i sprawdzić zawartość. I tu niestety czar pryska. Pierwsze zdjęcie wklejone w okładkę , gdzie po lewej stronie po całym brzegu przebija wklejona okładzina. Niestety wygląda fatalnie. Ta sama sytuacja ma miejsce na ostatniej stronie. Sam papier fotograficzny jest gruby, a wydruk na nim wygląda dobrze, jednak skład książki wygląda nieco inaczej niż w tradycyjnych fotoksiążkach z którymi miałem do czynienia wcześniej. Odwzorowanie kolorów spełnia moje oczekiwania , a sam papier daje wrażenie bardzo wysokiej jakości. Potrzebowałem chwili obycia, żeby przyzwyczaić się do płaskiego łączenia stron co w rezultacie okazało się plusem. Być może dlatego, że spodziewałem się nieco innego rozwiązania. Na koniec jedno zaskoczenie. Format deklarowany przez producenta A4 jest o 2 cm mniejszy od faktycznego formatu A4. Faktycznie w opisie jest podany również rozmiar w cm , ale jednak określony jako A4 co może wprowadzać klienta w błąd. Generalnie odbiór jest pozytywny , aplikacja, obsługa, wysyłka i sama produkcja na wysokim poziomie, z wyjątkiem fatalnych pierwszych stron, które naprawdę kłują w oczy, a wypuklenia na zdjęciach przeszkadzają w odbiorze. Generalnie wykonanie książki staranne i profesjonalne, powinno spełnić oczekiwania wielu odbiorców.

Plusy:

- krótki czas realizacji i możliwość podglądu etapu realizacji
- bardzo dobra jakość wydruku
- gruby papier - niezła okładka
- płaskie łączenie stron

 Minusy:
- fatalne wklejenie zdjęć na pierwszej i ostatniej stronie
- format













0 komentarze:

Prześlij komentarz

---

Wszystkie zdjęcia są własnością autora ©SF Maciej Kozubal